Rent hus!

Idag har jag:

  • Ringt och kollar flygtiderna
  • Ringt och adressändrat
  • Packat och rensat
  • Fixat nyckeln till bommen
  • Handlat julklappar
  • Lagt på brev
  • Skrubbat ugnen/under ugnen
  • Rensat frysen
  • Slängt grejjer nere i containern
  • Skrubbat UNDER badkaret, fy fan!
  • Visat lägenheten (sagt alla negativa grejjer med lägenheten vill säga)
  • Växlat pengar
Jag är lite trött nu. Det är nog efter allt jävla klorin...
Imorn ska jag sola mig innan jobbet. Sen ska jag slänga i en liten nyansering i skallen och Sandra ska få klippa mina stackars toppar och så ska jag slå in massa fina klappar! Just ja tvätta ska jag också göra...
När jag kommer hem är det städning som gäller. Dammsuga, torka, skura, rensa...

Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback