Pa Plats!

Nu e vi entligen framme.

Efter mardroms landningen i Beijing spenderade vi alltso lite drygt 10 timmar pa en svinkall flygplats. Det var det versta jag vart med om!
Vi holl pa o frysta ihjal. Eftersom vi skulle till varmen var det ju ingen av oss som hade varma klader med sig. So vi hittade tillslut Pizza Hut der det va varmt o skont. Otrevliga Kineser var det der ockso. Jag hatar Beijing och do har jag inte ens vart inne i staden en!

Ja i ner vi landade do holl vi po o do. Nestan i alla fall. Planet flog at alla olika holl och alla bredvid mig spydde och dessutom krashade alla losa saker ner po golvet. Alla drog in andan samtidigt och skrattade hysterisk ner vi var sekra.

Nu e vi alltso i Bangkok och idag har vi gjort en 8 timmars shoppingrunda pa MBK. Vi ska aven byta hotell imorn for vart ligger ute i tjottahejti och vi ska ta oss in till centrum for sista natten innan vi beger oss mot hua hin for vila och massa massage!
Vi har aven atit stond mat idag. Varldens godaste fruktsallad och sen Phad Thai! Sjukt gott.

Det er ju so jevla billigt har med so man blir lite dum snal.

Men jag har inte knappt nogra bilder an for det gor Sandra sa bra. Anledning till varfor jag inte gjort det e for att Bangkok e for stort for att hamna pa bild och vi e so jevla bleka. Men snart blir det andring pa det!

Nu ska vi sova so vi kan go upp tiiidigt o byta hotell. Det e ju dessutom nyar imorn med. Do ska vi va fina! Tror vi iaf...

Ha en bra natt!
Kap khun ka (Tack, hehe)

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit va läskigt! Ja had nog dött i dte flyget....



Hoppas att ni får en helt underbart bra resa! Hälsa dom andra!

Krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback