Nu är det fredag igen!

Igår kära vänner färdads jag 25 år tillbaks i tiden. Hockeyfrillornas hockeyfrilla.

Det kommer in en kille i 20-års åldern med hår nedanför axlarna. Skönt tänkte jag, han vill bara klippa topparna. Det var sen och jag var så himla trött.
Han: Jag vill ha hockeyfrilla.
Sist jag hörde hockeyrfrilla var när nån bestämt sa "Jag vill absolut INTE att det ska bli hockeyfrilla."
Jag: Okej... Menar du en klassisk hockeyfrilla eller en modern hockeyfrilla?
Han: Nej så som dom såg ut förr.
Okej, han ska få en hockeyfrilla.

Under hela klippningen tänkte jag att det här är ett misstag. Det är inte såhär han menar att han vill ha det. Vem fan vill ha en hockeyfrilla med extremt långt i nacken och jättekort längst upp?
Så med en längd på ca 1-2cm där framme och hår nedanför axlarna i nacken var han jättenöjd. Exakt så han menade.
WHAT?!



Ja ungefär såhär såg det ut... Fast mer ihopklippt.


Jag tänkte på jättemycket jag skulle skriva om när jag var på jobbet. Men nu har allt försvunnit.

Jag har fått en knöl på halsen som gör jäkligt ont. Säkert så körtel som svullvat upp. Jag blir lite knölig ibland. Kan var jag en knölval i mitt förra liv...




Godnatt folket. Rösta på Kevin nu!

Kommentarer
Postat av: angelica

jaaaaaaaaaaaaha. så gävlebesöket är inte ens värt attnämna på bloggen? ska jag komma ihåg katja *:p

2008-12-05 @ 23:34:06
Postat av: emma

hahaha fyfan va fult! Det borde verkligen vara klippförbud på vissa frisyrer!!!

Postat av: cathrin

ja det borde det verkligen vara...

2008-12-08 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback