När juldagsnatten glimmar...

... jag vill till soffan (min säng numera) gå!

Ja ännu en gång är vi mätta och belåtna. Nöjda över klappar och mat.

En stor sak hände ikväll. Förutom att Tomten kom såklart...
JOHAN OCH LIZ HAR FÖRLOVAT SIG!

Jag blev tårögd. Som jag har längtat efter detta ögonblick. Inte för att vi ska åka till Marocko på bröllop utan för att det är verkligen dom två som ska vara tillsammans för all framtid ever!
Dom två är som gjorda för varandra och passar varandra som foten i sockan.

Imorgon ska vi sova och sen bär det av mot Växjö. Det är ju juldagen som bekant och det är tydligen lika med utgång. Jag har vart ute en juldag förut och det var inget speciellt. Men den här gången är det bestäm sen länge och jag vill verkligen känna mig fin. Men har jag några kläder? Nej det har jag inte. Kommer jag kunna fixa det? Nej det kommer jag inte.

Men det viktigaste är ändå håret och för en gångs skull ska jag nog ha det ganska rakt.
I klädväg då. Kanske blir det klänning. Kanske blir det jeans. Vi får se. Hur som helst blir det något som jag redan har haft förut och det retar mig att jag inte hittat något att ha på mig.

Men huvudsaken är väk egentligen att man har roligt! (Eeeeeeh, nej?)

Nu är det i alla fall dags att sova och som ni märker så blev det inga bilder för jag hann inte leta kameran imorse eftersom det var kaos. 7 personer på 1 toalett.
Så imorn innan jag drajvar iväg mot v-town ska jag ta mig tiden att hitta kameran så det i alla fall blir några juldagskort!

Vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback