LISA KOM IN!

Jag har fått ett klagomål. Jag har inte skrivit om Gävle-trippen. Jag ber hemskt mycket om ursäkt, jag har helt enkelt inte tänkt på det! Så vi drar n summering nu då.

I fredags (förra fredagen alltså) tog jag natt-tåget mot Gävle. Jansson hämtade upp mig klockan 01.45. Det var även hos honom jag parkerad min väska och ockupperade soffan.

Lördagmorgon ringde klockan 9.00. Upp direkt (nästan iaf) o dressade mig och traskade ner på staden. Det var inte igår jag gick på stan i Gävle. Sprang ner på classe och köpte fön av sandra sen vidar runt lite grann. Blev ett par chinos(!!!!!!!!). Det trodde jag aldrig om mig själv, men dom blev vääääääldigt baggie så det var väl därför det funka.
Träffade Peter och Ulrika på Brända Bocken och käkade lunch. Musslor och vitt vin. Gratis är gott!
Ner mot jansson igen, duscha och byta om. Lite diskussion om klädvalet men jag tog min klänning ändå för när ska jag annars använda den?

Träffade gänget på Interpool, där jag aldrig kommer äta igen. Världens sämsta service.

Vidare mot Sandra för vin, vin och vin. Lite Asti däremellan också för jag och Angi firade ju! Jag för mitt gesäll ocg Angi för att hon är så jävla bra! Hon fick nästa bäst på sin tenta av typ 1000000 personer! (Nästan så många iaf.)

Det blev Goya den kvällen. Helt okej!
Men lyckad kväll för övrigt!

Sen var det ju julskyltning dagen efter. Var nere 20 min kanske sen blev det hem till Thess och bara häng. Alltid trevligt.
Hann förbi Mikaela också. Det måste man för hon är i världklass!

Måndag: Åkte till farmor. Hon är ju faktiskt 97 min älskade farmor.

Tisdagen klämde jag in en fika med Manne och lunch med Lajsi!

Efter dom där dagarna var jag helt slut... Skönt att åka tillbaks igen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback