Klockan ringer och jag sover.

Idag har det vart lite lugnare, tack gode gud. Men jag hade ungen från helvetet på eftermiddagen. Att jag inte satte saxen någonstans...

Vi har plockat upp dom nya varorna från Nexus också. Och jag har fått mina älskade produkter!
Jag ska testa allt nästa gång jag tvättar håret.
Jag beställde hela serien från Y-serum, nån som provat? Håret ska tydligen läkas tack vare nån speciell ingridiens från japan. Nåt thé kanske det var?




Jag har börjat på jävligt ont i nacken på vänster sida. Och på samma sida har ja det där jäkla knölen också på halsen. Den gör ju inte ont längre, knölen alltså och den har ju minskat men den finns ändå där. Får väl ringa till nån rådgivning och fråga vad det är frågan om?

Annars ska vi ju på julbord på Valand på lördag. På förmiddagen ska jag och Lisa åka till Allum och fönstershoppa och äta en hamburgare på mAx. Det var ju inte igår!
Äta mAx bör man annars dör man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback