God Jul mina kära läsare!

Utan er hade jag inte varit där jag är idag...
Hahaha jo det är väl klart att jag hade :) Men det är alltid kul att kolla i statistiken om det är nån som läser. Men jag fattar fortfarande inte det där med unika läsare.

Sa jag att jag köpte ett par jeans idag. På Bik Bok. Ett par exakt likadana som jag redan har men nu var det 25% rabatt. Det är ju alltid bra att ha 2 par om ett par går sönder. Det misstaget har jag gjort förut och bara köpt ett par och sen har dom gått sönder och då har dom slutat sålts.

Jag skriver på mammas o pappas dator det är därför jag inte kan lägga in  några bilder. Men så fort jag hittar kameran som jag helst vill ha med imorgon för att föreviga ännu en jul så ska jag lägga upp lite nya (jag vet att det kommer bli gamla) bilder.

Nu sitter jag vid det här förbannade fönstret igen.
Det där som gör att man får så fin hy, så långt hår, så lite gäddhäng. Det magiska fönstret som gör att man ler lite grann och tänker "Det gjorde inget att jag åt den där chipspåsen med dipp och coca cola till, efter julskinkan och potatisgratängen med créme fraishe sås."
Men verkligheten springer ifatt en när man går in i badrummet och tänder lampan. Helt plötsligt är armarna som valar och påsarna under ögonen är inte längre små godispåsar utan det är stora Ica Maxi påsar.

Men det är väl inte så farligt! Jag ska ju snart till Thailand och äta frukt och gott och bli brun. Smal och slank skulle jag blivit innan men vafaaan, man måste ju leva också!
Så det är bara att dra in magarna och trycka ut celluliterna för jag ska springa runt och leka på stranden ändå!

Så en god jul på er kära vänner och icke-vänner. Hoppas dagen imorgon blir riktigt underbar för det har jag nog tänkt att min ska bli :)

Goden nacht! (Jag veeeeeeeeet att det inte heter så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback