Fy sjutton vad jag är trött!

Nu har jag äntligen min datorn igen! Jippi!

Tack så mycket
Jansson! :)

Jag är sjukligt trött nu eftersom jag vart ledig sn i fredags och jobbade första dagen idag. Har dessutom haft världens tråkigast kunder...
Ikväll har jag suttit med mejl, antivirus-program och iPod grejjer, tup iPod agent. Jag blir tokig för jag fåt inte skiten att funka!

Mejlen har handlat om vad vi ska göra på nyår. Jag vill att vi ska boka bord på Banyan Tree. Restaurang på 61 våningen mitt i Bangkok. 864kr för 5 rätter och show. Jag tycker lätt att det är värt det, hur ofta är man där och firar nyår?
Annars får jag gå dit själv ;).

Snart kan jag börja lägga in bilder också eftersom jag har installerat om datorn. Ska hämta minneskortet till kameran på lördag när jag ska till Kalmar.



Detta är då jag för lite drygt 1 år sedan. Nästan så jag ser lite gravid ut va?

Ha en bra natt för det ska jag ha strax!

Kommentarer
Postat av: Angie

Min maggs är hetast ever :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback