Förra rubriken, igen. LISA KOM IN!

Ja Lisa kom ju in på sjuksköterske utbildningen i Kalmar!!!!!!!! GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE SAMBO!

Jag har vart i Kalmar i helgen. Julbordet i lördags på byggdegården. Gott men fy vad mätt man blir fort!
Igår åkte vi över till Borgholm och gick på julmarknad i slottsruinen. Köpt julklapp till Heléne där faktiskt. Ett jättegulligt änglahalsband i handgjort glad och sterling silver.

När vi kom hem satte vi igång att laga mat, till mig. Lasagne och Mousaka. MUMS!

Nu är jag i Götet igen med bil och hundra matlådor. Vi har gått och slängt en massa skit. B la den söndriga fåtöljen och fotpallarna till. Vi ställde den ena fotpallen nedanför containern för vi skulle kunna stå på den och slänga ner dom tunga säckarna. Vi gick upp och hämtade skiten och när vi kom tillbaks ner dit så hade nån jävel tagit fotpallen. På 5 minuter var den borta.

Imorn ska vi ut och käka efter jobbet som avskedsmiddag typ. Blir i Kungsbacka så det blir nära för Sandra. Tar väl med kameran då skulle jag tro!

ha en fin kväll!

     

Margitar på vift i Växjö.

Kommentarer
Postat av: Angie

HAHA, vilken kväll, vilka flickor ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback