En ursäkt är på sin plats!

Ja jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande. Jag har flyttat i helgen så jag har faktiskt inte haft tid eller möjlighet att uppdatera.
Men vilken helg... Jag är helt slut i hela kroppen. Jag bor och är skriver i Kalmar numera, hos mamma o pappa.
Och nästa gång jag ska bo i en lägenhet ska den ha hiss!

Som jag skrev för ett tag sen fick jag en p-bot. Min första p-bot. Jag överklagade såklart men äckel Q-park avslog min överklagan.
Sen har den där jävla biljettautomaten vart ur funktion hela jävla veckan och jag jag har ringt och felanmält varenda jävla kväll.

"Med anledning av din invändning vill vi meddela att vi dessvärre inte kan godta förklaringen som skäl för avskrivning av ärendet.

Serviceenheten för det aktuella området har hörts och något fel på den aktuella automaten har inte kunnat konstaterats. Vidare har det inte kommit till vår kännedom att någom annan haft problem med eller gjort en felanmälan på denna biljettautomat."

Jag har alltså ringt och pratat in på deras telefonsvarare varenda kväll förra veckan för skiten var ur funktion.

"Vakten har även innan utfärdandet av kontrollavgiften tagit en provbiljett ur automaten."

Hur fan har han kunnat fått en provbiljett när automaten fortfarande var ur funktion när jag gick ner på morgonen?!

"Vid fel på automat är du skyldig att göra en felanmälan i enlighet med informationen på biljettautomaten."

VAD I HELVETE ÄR DTE JAG HAR GJORT DÅ???!!!

"Genom att felanmäla automaten tillåts normalt uppställning av fordonet trots att avgift inte erläggs. Om felanmälan inte görs är uppställning av fordonet således inte tillåteb, oavsett om betalningsautomaten fungerar eller ej.

Med hänvisning till vad som nämnts står vårt krav på 400 kr kvar. Bla bla bla...

Med vänlig hälsning
Q-Park AB

Emma Eriksson
Handläggare Överklagningsenheten"

Ja tack så mycket Emma Eriksson.
P-boten visste jag att jag skulle få betala men tydligen så hade det inte spelat nån roll om jag hade ringt och felanmält eller inte eftersom dom inte fått in någon som helst felanmälan på hela veckan trots att jag ringt varenda kväll. Jag ringde ju självklart upp dom idag för att fråga hur fan dom tänker egentligen.

Och hon jag pratade med fattade ju inte vart jag ville komma. Uppenbarligen så funkar ju inte felanmälningscentralen så dom borde kolla upp det, sa jag.
Då tar jag det här som en muntlig överklagan, sa hon. Men gör det då!!!!

Sluta ljug i breven för hur fan kan man få en provbiljett när automatjäveln inte ens funkar?
Han kanske kunde trolla, vad vet jag.

Imorn blir det lite julkänsla över inlägget :)

Jag hatar er Q-Park och jag fattar inte hur man kan vilja jobba på ett sånt jävla äckelföretag!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Jansson

så typisk dig.. ! God jul Cathrin! Gott nytt år! så hörs vi i januari.. :)

2008-12-23 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback