Den eviga tisdagen.

Ja jag är ledig idag. Skönt? Nja, ledigt innbär städa och packa vilkt inte är så roligt. Sitter och väntar på att en kille ska komma och kolla på lägenheten. Klockan 1 sa vi och han skulle ringa en kvart innan han är här alltså 12.45. Tider för mig är väldigt viktigt. Jag kommer sällan elr aldrig försent. Då får jag panik. Jag är hellre där tidigare.

Så, om han inte är här klockan kommer jag bli lite småsur och åka ner till stan sen kan ha stoppa upp lägenheten nånstans där det inte alltid är så skönt att ha en lägenhet!

Men jag ska inte ta ut händelserna i förväg för klockan är ändå bara 12.42.

Fick mitt diplom av Sveriges Frisör Företagare också! Damp ner i brevinkastet för 1 timme sen och sen dss har jag suttit och studerat det. Fint är det!
Men man ska betala ytterligare (vafan?) 625kr för o gesällbrevet också. Inte nog med att man ska betala för att göra det jävla provet, när man har klarat det ska man betala för att få hämta ut det!
Men det är bara att bita i det sura äpplet...

Nu får det vara nog så länge!



Är det inte jättefint? Röd ytterkant sen är det en silvrig innerkant och frisörföretagarnas logga är också i silver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback