Dan före dan, före dan, före dan, före dan.... 5 dagar kvar!

Ja sen lämnar jag mörka Sverige för Thailand i en månad.

Men idag är det dagen före dopparedagen.
Jag och Liz har vart nere på stan och akuthandlat dom sista julklapparna och även några till oss själva. Man måste ju passa på när rean början redan innan jul!

Jag har precis klätt granen. Sååååååååå fin...
Stefanie (stavning?) kom precis hit. Hon är från Canada och nu måste jag alltså prata engelska. Det lättaste är väl att börja tänka på engelska också elr?

Annars vad är nytt. Jag älskar julen fast det är väl inget nytt direkt. Det är ända gången vi träffas allihop! Då m¨ste man passa på att mysa!

Sen oroar jag mig över en sak. Kanske lite privat för att ta upp här men den där jävla mensen. Jag vill ju verkligen spy över den och kasta bort den lååååååååångt långt bort. Men det är ju ett nödvändigt ont men i Thailand? Jag har ingen lust att gå o bära på den i Thailand?

Jag sköter ju det där själv egentligen när jag ska ja det och inte. Men jag är rädd att jag måste ha det ändå i slutet. Skit också.

Jaja, köpt den lilla sovsäcken också. Liten och fin och inte alls så dyr, tänkte jag. 300 spänn för en liten tybit?!
Dom borde skämmas. Och jag borde skämmas för jag köpte den. Men nu är det gjort och jag ska använda den så mycket att den borde kostat myyycket mer.

Så nu har jag 3 personer att klippa. Det har jag inte alls nån lust med men här är det inte jag som bestämmer. Nej det är mamma och då ska jag klippa.

Hej för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback