Dagen före.

Nu var det längesen jag uppdaterade igen men jag har helt enkelt inte haft tid. Fullt ös hela veckan.

I torsdags tog jag bilen och rullade till Växjö. Utgång på Terassen väntade. En bra kväll med ett mycket trevligt avslut.
Dagen efter var lite seg men inte särskilt bakis. Skulle ju köra tillbaks till Kalmar.
Jag blev sjukt trött och självklart amnade jag bakom en jävla sniglare.

När jag kom hem la vi oss allihop och tittade på Shrek 2. Jag somnade efter 5 röda. Sov i några timmar, åt lite mat, tittade lite på teve och gick sen och la mig och sov som en stock.

Så idag har vart nere på stan och armbågat mig fram på rean. Ska jag vara ärlig var det inte så mycket folk när jag var nere. Kom straxt efter dom hade öppnat. Det som inhandlades var förljande:

Reseadapter
Intim tvål
Linne
Örhängen
Laddare till iPod! som man trycker in i väggen
Hörlurar
Nesesär (jävla stavning det där)
Smink
Trosor

Ja det var nog det.
Jag har yrat runt hela kvällen här nu och packat grejjer och skrivit ut papper. Men jag vet att det viktigaste är nerpackat i alla fall.
Pass, Pengar, Blijetter, Kamera.

Vi åker hemifrån senast klockan 9.00 imorn. Jag är ju världens tidspessimist. När jag skulle åka och till Spanien för nåt år sen var jag så orolig att jag skulle missa planet att jag tog tåget till Arlanda så jag var där 6 timmar före avgång. et var ganska segt...

Nästa inlägg ni ser kommer förmodligen vara från Arlanda. Sen ska jag leta upp en dator i Beijing där vi ska mellanlanda och spendera 12 timmar(!), kul...

Aja, jag får i alla fall sol och värme, det får inte ni! :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback