Söndag = vilodag.

Igårkväll gjorde jag inpackning och vilken superinpackning. Jättelent och bra. Jag blandade ihop den på jobbet. Fuktighetsregulator och NCA+. Från hårologisåklart. Och jag fick dessutom bort det lila med djuprengöringsshampot!

Jag och Jossa sitter och har käkat frukost. Det helgfrukost är det bästa som finns. Vi gick ner till simmo och köpte bröd, smör, juice (annanas från tropicana annars kan det va) och mjölk. Riktigt najs. Rostat bröd är gooooooott... Vi satt och suktade efter nutella MEN vi vill vara fit till beach-09 så det är lika bra att börja nu. Dessutom vill jag inte va degig i thailandet! Därför ska det bli en lång powerwalk lite senare idag!

Idag ska jag verkligen ta en rejäl städning av rummet. Jag mår fan dåligt av att vara där inne. Då är det illa.
Ha det najs fågelbajs.



Super Cathrin med Super inpackning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback