Nu är det måndag igen.

Ringde till pappa idag när jag kom till jobbet. Började inte förrän 11 idag. Han trodde att han mådde lite bättre och det känns skönt. Han kanske får komma hem imorn! Jag tycker så synd om honom att bhöva ligga där helt ensam..
Så jag ringde när jag var på väg hem från jobbet också o pratade lite skit. Min älskade pappa.

Det har helt okej på jobbet idag. Kajsa kom idag, äntligen!
Skitsnygg färg fick hon. Röd/koppar/mahogny med starka kopparslingor på sidorna som jag la i hela diagonala passéer. Assnyggt med hennes lockiga hår. Jag vill också! Men jag ska inte. Nu när jag äntligen fått det blont så ska jag inte, än.

Imorn ska jag till växjö igen. Ska dit på undersökning på lasarettet. Får se om jag blivit allergisk mot nåt.



Det var inte meningen att det där skulle bli så stort. Ibland kommer jag åt massa knappar utan att vta så blir hela texten jättestor. Jag fattar inte hur för jag kan inte förminska den. Det jag måste göra är att ta bort den o skriva om o det orkar jag oftast inte.
Aja. ska till växjö som sagt. Hoppas mamma kan komma med


tja.





.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback