Min Pappa.

Han fick komma hem igår morse. Det var skönt att höra.Då kunde jag slappna av lite, jag vet ju att det är inget att oroa sig över egentligen men vadå. Vem blir inte orolig när ens pappa ligger på sjukhuset?
Min mage fortsatte att krångla. Jag och lisa åkte in till stan och jag gick in på apoteket o köpte imodium och resorb. Tabletterna verkar fukna bra. Vi skulle ju gå ut igår så jag var ju tvungen o proppa i mig nåt stoppande.

Undertiden vi festade fick pappa åka in till sjukhuset igen. Mamma ringde imorse o sa att han legat där sen igårkväll o dom vet inte hur länge han blir kvar. Det känns sådär kul när jag inte är i närheten o kan hälsa på. Men jag kan ringa och det har jag gjort. Han får inte äta eller dricka någonting. Det ända han får är dropp. Jag hoppas dom hittar vad som är fel så han får åka hem. Jag gillar inte att han ligger där. Sjukhus är inte okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback