MIN MAGE!

Den har krånglat hela dagen... Jag har inte fått behålla nåt jag har ätit så då skiter jag i att äta. Druckigt lite te nu så jag blev lite piggare.
Jag låg i soffan o tyckte synd om mig själv för jobbet, magen, och dig. Tänkte ringa mamma o lipa lite o få lite mammatröst men när hon svarade så sa hon att hon var på väg till sjukhuset med pappa. Där slutade jag tycka synd om mig själv. Jag vill vara i Kalmar nu med mamma och pappa o krama pappas hand. Det är inget allvarligt, det blir så ibland med min pappa men det är lika jobbigt för det. Förhoppningsvis får han komma hem imorn igen. Men mina småproblem är ju ingenting i jämförelse. Därför ska jag inte tycka synd om mig själv mer ikväll för det är inte mig det är synd om!



Pappa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback