Lördag = ensamdag.

Har jobbat idag och jäklar vad det gick undan. Inte så roliga klippningar men helt okej. Pappa mådde bättre idag så han ska få börja äta lite grann imorgon. Det är skönt.

Idag är det lördag som sagt. A kom hem igår men inte blev jag gladare för det.
Lisa åkte till Kalmar igår morse och jossa ska iväg på nån middag. Så jag ska va ensam ikväll. Visst det ska väl bli skönt men inget jag hade räknat med. Så jag kommer nog bli lite lipig framåt kvällen o jag känner mig själv rätt idag. Och nu har jag inte ens mensen att skylla på. Aja, får väl gå ner till kiosken o köpa mig nåt gott lite senare. Jag ska faktiskt ta ett bad och sitta med inpackning och grejjer. Nu ska det där violett/gråa bort.
Jag gjorde ju ett litet misstag i veckan när jag tvättade håret och använde hårologis silver schampo (som för övrigt är jättebra men kanske inte på ett väldigtväldigt ljust hår) och håret drog åt sig pigmenten som satan!
Jag skulle ju bara använda det lite i botten för det blev lite för guldigt eftersom jag aldrig orkar sitta tillräckligt länge med färgen plus att det gör så jävla ont. Men ja, botten var lika guldig och jag var lila på mellanpartiet på håret. Jävla skit tänkte jag för jag vet att det är ganska svårt att får bort så fort som fan på med inpackning för o försöka dra ur skiten men det blev lvar en del ändå. Så ikväll ska jag tvätta med djuprengörings shampo och sen inpackning, får se om det hjälper!

Annars då? Jag va ner på stan efter jobbet och köpte ett par gråa jeans på HM. Andra paret jeans jag köper på HM nu på en vecka! Koolt.
Köpte mig ett par mjukisbrallor också eftersom åromenaderna ska sätta igång igen med start imorgon!

Nu ska jag sätta på lite volbeat och tjat lite med jossa den lilla stunden hon är hemma. Sen skulle jag behöva ta en rejäl städning på rummet men nu har det gått så långt att jag inte vet vart jag ska börja!
Puss tjah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback