Folk!

Hur orkar folk vara så jävla jobbiga?
Idag har det var en riktigt sucky dag. Börja dåligt o fortsatte i samma takt. Färgningen från igår blev tydligen inte nöjd. Fle och säga det när jag frågar 100 gånger då? Jag tycker det är dåligt när man inte kan komma tillbaks själv och säga vad som är fel. Fläckigt? Om den färgen blev fläckig så är jag svarthårig. Men det gäller ju att veta hur man vill ha det innan man bestämmer sig för att färga håret. Och lyssna när jag förklarar att det inte kommer gå att ljusa upp det så som hon vill.

Omständig.
Nåt annat kan man inte säga. Hur orkar man vara så jävla jobbig? Undrar hur man är hemma då elr om hon spar allt tills hon kommer till frisören. Det spelar ingen roll hur mkt jag än snabbar mig så blir jag likförbannat 15 min sen VARENDA eviga gång! Vare sig det gäller enbart klippning elr klipp och färg.
Alla annat idag har bara vart suddigt för det har vart så tråkigt.

Det är ju första veckan nu efter semestern och jävlar vad trött jag är. Men det har vart mkt att göra också. Fullbokat varje dag. Det är ju skönt på ett sätt för dagarna går ju lite snabbare men det är ju skönt o ha en lucka då och då så man hinner andas ut och hämta nya krafter inför nästa kund.

Jag längtar till på lördag för då är det lördag. Då ska jag och lisa ha tjejdag/kväll. Det ska bli roligt!
Imorn åker A till magaluf. Kul för han, tråkigt för mig. På tisdag åker jag till växjö. Tråkigt för mig. Nästa lördag ska jag jobba. Tråkigt för mig. Det är bara tråkigtförmig-dagar framöver efter helgen.

Ne nu lämnar jag det här för att göra nåt vettigare, titta på teve.... Liv!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback