28/8-2008.

Ligger hemma i soffan nu. Sjukt skönt men jag mår fan inte bra. Ni vet så som man känner sig precis innan en förkyldning bryter ut? Så har jag kännt mig en vecka nu o det är piss. Men pappa är hemma och det känns bra.
Jag var i växjö i tisdags. Jag har känsliga slemhinnor men det var väl inget nytt?

Träffade på mamma sen på stan och köpte ett par skor o ett par jeans med dom värdecheckarna från HM. Första gången jag köper jeans på HM...
Det var mysigt iaf. Jag saknar ibland att vara hemma i värmen o tryggheten.

Vi har pratat lite hur vi ska göra med lägenheten och så. Vi säger väl upp den sista september så vi har den fram till sista december sen blir det inget mer göteborg för min del den här gången. Nu är jag trött på götet och vill göra nåt nytt.
Jag är trött på götet, på lägenheten, på jobbet, på att åka ut dit varenda jävla morgon och på att alltid ha så jävla lite pengar. Men sen ska jag flytta till oslo och då ska det sparas.

Jag har ju blivit jävligt blond den sista tiden. Men det värsta är att nu när jag äntligen blivit blond igen funerar jag på att färga det mörkt.
Ska jag blond eller mörk?



Kommentarer
Postat av: Margit

Blondes have more fun men du är söt som choklad in dark I just say, baby you're hot!

2008-09-02 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback