synd om mig idag igen.

Dag 2 som jag är sjuk. Idag har feberna gått ner men den där jäkla halsen vägrar ge sig. Det gör så sjult ont. Även fast jag inte pratar hostar sväljer eller gäspar! Jag sitter helt still och bara tittar, och ändå gör det jävligt ont.
Och så mkt som jag har sovit den här sjukomgången.. Hlt sjukt. Och ändå är jag fortfarande trött. Sov minst halva dan igår. Sen gick jag o la mig vid 23.00. Vakna först 7 sen somnade jag om, vaknade halv 9 o ringde till jobbet o sa att jag inte kunde komma. Somnade om och vaknade vid 10 igen. Då gick jag upp o slängde i mig 2 alvedon och gurglade i den gröna vätskan Sen satte jag mig i soffan bredvid lisa o väntade på att alvedonen skulle verka. Det tog ett jävla tag och det bleb heller inte som jag trodde. Så efter en liten stund gick jag och hämtade min kudde och somnade i soffan. Vaknade 1 timme senare och gick in till sängen och la mig och somnade. Och nu sitter jag här och skulle mer än gärna gå in och lägga mig igen. När jag sover gör det inte ont iaf. Jag är hungrig men jag vill ändå inte äta för jag kan må illa och det kan göra riktigt ont. Jag känner hur mkt jag gnäller idag mn ibland får man göra det.
Särskilt när mamma o pappa är i underbara karibien.....!
Ne kanske att jag skulle värma lite lasagne ändå.. Jag vill ju ändå ha... Ja så får det bli!

Puss på er.

Föresten så bestämde jag i förrgår att jag inte skulle vara ledsen sen var jag inte det. Dt känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback