men guuuuuuuuuuuuuuuud.

Nu kära vänner ska ni få höra vad som hänt i mitt liv den senaste veckan.
Vi var ju och tittade på lägenhete. Så nu ska vi flytta dit dn 1 maj. Najsbajs och måla ska vi också göra IGEN. Jaja... det blir väl.. kul.

Sen är det en grej jag vill ta upp här. Jag VET att jag saltar min mat mycket och jag VET att det inte är bra att äta för mycket salt. Men nu är det så att jag är en vuxen männinska, tro det eller ej, och jag väljer ju faktiskt själv hur mycket eller lite jag vill salta min mat. Jag tycker inte att maten smakar någontin om man inte saltar och smakar inte maten något så känns det onödigt att äta den. Så låt mig äta mitt salt så låter jag er äta utan salt om ni nu vill det! Tack för det :)

Nu över till helgen som var. Fredagen hoppar jag över för den var inte så speciell. Men lördagen. Jobbade sen ner till stan och mötte upp Lisa. Nästan raka vägen mot systemet med några småstopp före.
Sen var det några timmar där det inte hände så mycket men vid 5 bestämde vi att nu korkar vi upp! Så det gjorde vi. Och gud vad gott det var. Sen kom jossa hem och lagade mat åt oss. Riktigt gott var det. Godare än vinet till och med.
Aja vi skulle inte gå ut iaf så vi satt och pratade och hade kul som bara vi kan ha. Jossas David kom och då väl jag o lisa kanske tagit nåt glas mer än vad som var tänkt. Mn det var lika kul ändå. När klockan blev 12 så bstämde vi att vi går ut ändå. Trägården har fan öppet till 5! Så vi liftade med jossa o david in till stan och gick in! Och fy fan vad roligt vi hade!
Jag orkar inte skriva om det vi gjorde där inne för batteriet på datorn tar snart slut. Men kul var det och 6 var vi hemma. Dan efter har försvunnit från mitt minne. Ingen rolig dag att komma ihåg.

Ha det gött. Imorn ska jag på Trucco visning. Hoppas man finner lite ny inspiration iaf.
Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback