Manic sunday.

Gick upp tidigt som fan igår för att tåget till Kalmar. Mn det var inte det lättaste kan jag säga. 08.02 avgick tåget från göteborg c mot falköping. I falköping bytte jag tåg och åkte till nässjö. Även där var det byte o åkte tåget till alvesta. Sista bytet skedde alltså i alvesta. Där gick jag äntligen på tåget som skulle föra mig till kalmar. 5 timmar senare från avgång i götet var jag framme. Mamma o pappa stod inte o väntade för det hade blivit missförstånd med pappa (vem annars?) men dom kom flygandes ganska snart!
Vi tog svängen in i köpcentrat men det var inte så mycket. 3 par trosor på gina.
Sen blev det mat. Det är aldrig fel. Mycket gott och pappa spillde ut kaffet på bordet (vem annars?).
Jag och mamma lämnade pappa till att gå runt själv medans vi gjorde stan. Det var inte så mycket intressant kan jag tala om för er. Inhandlade 1 t-short och 1 tröja på bik bok. Det var det ända. Sen åkte vi hem till kålboda.

Mamma o pappa kom ju hem från södra karibien i torsdags. Dom hade även spenderat några dagar i florida med att shoppa sola och bada. Pappa höll på att bli haj mat (vem annars?). Under den här helgen har han även hunnit med att:
  • Tappa ett viktigt papper som låg i innerfickan på hans kavaj utanför pressbyrån där han gick in för att köpa tidningen men kom ut md en korv.
  • Hitta det viktiga papper som han tappade när han kom ut från pressbyrån.
  • Tappa korven på skorna som han höll i när han skulle böja sig ner att ta upp pappret som han från början hade tappat.

Jag har nu spenderat tiden sen jag kom hem till att klura ut hur en iPod fungerar. Eller jag vet väl hur den fungerar men det här med att föra över saker och ting är inte helt lätt.
Men ialla fall, här är min nya älskling
image28

God natt folket!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilken king :P
Åh har du köpt en rosa fin!

2008-04-21 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback