Hej och hå cykel tå.

Nu har jag fått penicillin så nu är jag i stort sett frisk förutom att jag alltid är lite sjuk. Men det finns det tyvär inga piller mot.
Hur ska jag summera dom här dagarna då?
I onsdags hade febern gått nd men jag var hemma för halsen var verkligen förjävlig. Men jag sov i stort sett hela dagen för att samla kraft inför torsdagen. Jag var tvungen att jobba var sig jag vill eller inte. Sandra började inte förrän 12 och jag had både mina kunder och solkunder inbokad så jag va tvungen att åka dit och öppna. Ringde och avbokad kunderna o satt och väntade på att sandra skulle komma. Det gjorde hon. Tryckte i mig lite sallad sen lånade jag hennes bil o stack till närakuten i kungsbacka så dom fick gå till botten med min hals. Det gjorde dom och det var halsfluss. Kåvepenin skrevs ut och jag åkte till jobbet igen. Där satt jag mest och tog det lugnt sen tog jag en kund på slutet som ville se ut som en manga figur i håret.

Efter jobbet vill jag ingt hellre än att åka hm o gå o lägga mig med tanke på att jag bara hade sovit 2 timmar den natten. Världen längsta natt kan jag tala om för er.
Men så blev det såklart inte. Vi skulle ju på visning som redan var förbokad och betald på Trägården. Stockholm Noir. Men det var bra faktiskt. Fick ett nytt tips om hur jag ska använda min favorit produkt Exotic Erotic med annan produkt i lockigt hår. Testade det igår och dte blev grymt.
Iaf så när det äntligen var slut DÅ fick jag åka hem. Synd bara att min vagn hlt plötsligt fick fnatt och bara gick till Bellevue. Det om en ersättningsbuss och jag tappade bort mig totalt men det gick bra ändå.

Riktigt skönt var det att lägga sig i sängen inför en dags jobb igen.
Jobbat idag md och det gick fort. Kom hem trött som fan och är det fortfarande. Jag ska slockna i soffan ikväll.
Jag har ett sår i näsan IGEN.

Lyssnar på lite hardcore nu för o få ur mig lite dålig energi.

Sjukgymnask hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback