Fredan den nästan 13onde.

Sämsta dagen på länge. Sjukt dåligt humör efter jobbet men där sätter jag punkt. Jag tänker inte sitta här och beklaga mig, det har jag redan gjort inför halva min telefonbok!

Ja det är fredag idag och jag är ledig i helgen. Jag har nyss lagat en god skaldjurs- och fiskgryta. Och nu sitter jag här och proppens och vill bara sova men jag måste först klämma en finne och duscha. Jag fattar inte vart finnen kommer ifrån för dom brukar bara komma när det är dags för mens och det är det inte än! Och jag har inte ätit choklad och fet mat.
Imorn ska jag till kalmar. Ska bli kul att träffa mamma och pappa igen!

Det är talang på 4an och jag har ingen talang. Absolut ingen talang. Jag skulle ju vilja ha en talang men jag vet inte vad bara. Fast dom som sjunger nu har inte heller nån talang...

Just ja, jag har ny hårfärg nu. Orange typ. Jag ska bli blond igen så man får va lite orange där emellan.

image27

gnatt.

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

Du må vara vacker i vilken hårfärg som helst unga prinsessa.. men som blondin är du helt obeskrivligt vacker. Något att dagdrömma om..

2008-04-19 @ 16:52:12
Postat av: Tandla

Ojoj då, hemlig beundraren där ;)
Jaså ska du bli blond igen, ja men de är fint till sommaren, ja har gått mot ljusare tider ja också:)

2008-04-20 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback