Då var det fredag igen, ja då var det fredag igen.

Ja då var det fredag igen. Imorgon.
Igår färgade jag utväxten på 1 meter typ. Det var ju faktiskt 1 månad sen sist...

Ja idag iaf. Var ju på Truccos visning på bergakungen Det var väldigt bra faktiskt. Självklart köpte jag en mascara direkt fter vi plockat fram vårkollektionen på salongen. Fina grejjer. Jag vill ha babydoll pennan med, fast den är ju från höstkollektionen. Men det gör ju inget för rosa ska det ju tydligen vara i vår hörni!

Nog om mode. Fan vad tråkigt.
Idag var det skitfint väder. Och jag blev på jättebra humör tills jag kom till pendeltåget för det var inställt. Smart som jag var gick o tog bussen istället som tar 41 minuter till korsvägen. Sen 6an därifrån. ISTÄLLET för att vänta 10 minuter på nästa tåg. Men jag är ju Ior så.

Jaha jag försöker ringa men ach nej. Förgäves.

Aja, det är ju frdag imorn ja som jag skrev från början. Najs. Vi gillar fredag speciellt den här fredagen för jag är ledig resten av helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback