2 dagar kvar till lön = systemet ?

Ja idag är det onsdag och vi sitter här i skitlukten. Vi har grillat för första gången i år och jossa sover med en arm i taget.
Det har varit underbart väder i veckan hitintills! Jag har varit ledig igår och det var riktigt skönt. Jag ska presentera min dag för er här och nu:

Jag vaknade av mig själv kl.08.45. Det var jätteskönt. Jag hade ju sagt att jag skulle ringa robin när jag vaknade men jag tänkt att han kunde väl få sova lite till. Så vid 9.30 ringde jag. Sen gjorde jag mig klar och åkte till biblioteket där jag skrev ut några lappar angånde mitt gesäll. Sen gick jag ner längs avnyn och njöt av vårsolen som värmde.
Gick till apple butiken och fixade min iPod som hakat upp sig. Nu är det fixat iaf.
Mötte robin på kungsgatan och vi gick raka vägen och käkade lunch på en uteservering. Pasta med currykyckling och en veckans öl. Solen strålade!
Vi gick till banken och satte in mina pengar sen en sväng inom nordstan. Innan jag tvingade med honom till chalmers för att sätta upp mina lappar tog vi en glass på kungsportsplatsen. Därefter blev det vagnen in mot stan och raka vägen mot Tranquilo där vi avslutade dagen med 2 goda öl i den stekande solen.

image29


the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback