Tisdag.

Jag ska fatta mig ganska kort idag. Behöver ju inte skriva en hel bok varje gång jag skriver...
Det har vart ganska mkt röresle i luften idag med. Helikoptrar o sånt. Vet inte om jag skrev det igår men igår när jag kom ner till stranden låg en jättedöd jättesköldpadda där. Det såg rätt äckligt ut. Undrar vad som hänt den stackarn... Så om jag skrev det igår så skrev jag det igen nu.

Idag började vi dagen med att gå ner till gymmet när det öppnade. Riktigt skönt faktiskt. Sen blev det pressning såklart!! Men det var svart flagg idag igen så det gick inte o bada. Eller det gick väl om man nu ville men jag har STOR respekt för vatten så jag badade bara till anklarna. Vi gick o åt lunch. Salmon sandwich beställde jag o det var vad jag fick också, som tur väl va. Här får man mat så det räcker och blir över. Faktiskt mätt fortfarande. Vi kände oss välidgt mätta och uppsvullna efter maten så att gå o lägga sig på stranden var det faktiskt inte tal om. Ne vi gick hem o gick på toa o lämnade alla grejjer och gav oss ut på power walk på stranden istället. Solen tar ju ändå o när man ligger får ändå bara massa sand på sig. Vi gick bort till fireing zone, det tar ungefär en timme att gå tid, lika länge tar det att gå hem tyvär :/. Men den här gången kunde vi inte gå in på området eftersom det satt militärer där. Och dte är ju faktiskt deras skjutområde så.. men jag hade velat gå till sköldpaddsboet o titta om det fanns nån där som saknade en släkting. Jag vet ju vart den är. Eller vart den var rättare sagt. En traktor med grävskopa kom och förde bort den. Undrar vart dom skulle lägga den...
Nu är mamma och lånar bil på jobbet för vi ska åka o handla mat elr nåt.
Vi fick städa fort som fan för det ska komma folk hit och titta på lägenheten. Dom ska flytta in samma dag som mamma flyttar ut.

Jaha nu missade jag solnedgången idag igen. Får ta det imorgon. Här är dte ju mörkt kl 18.00 på kvällen så det är ju kul...

Upp tidigt imorn o åka till Tel Aviv för SHOPPING!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vaa finna de ens svart flagg? :P Är inte röd den värsta?

2007-09-25 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback