Tel Aviv.

Japp idag bar det av till Tel Aviv. För att shoppa. Men det ble inte så mycket shoppa för dom har s¨fula kläder här.
Men jag klappade iaf 2 jättesöta katter så jag rätt nöjd ändå.
Men vi hade Theo med oss. Han är från grekland och det går ju inte att undå i o m att han pratar om sitt älskade underbara grekland hela tiden.
Sen hade vi Esko från finland som  verkligen inte missuppfattat gåvan att prata. Hans mun gick i ett! Men det var iaf lite ontressant att lyssna till än den konservative greken.

När vi åkte hem lyssnade vi på spansk musik. Gud vad jag saknar vårt älskade spanien! Jag vill dut hela tiden. Jag har ju faktiskt inte vart där sen 2005. Får se om det blir tillfälle i sommar...

Aja vi gick ner till stranden när vi kom hem nu sen eftermiddag. Och vem möter vi där om inte mammas STALKER!
Men jag visste ju inte att det var han förrän hon berättae det efteråt och jag redan sagt att vi va från sverige. Men den killen lär ju ha nå fel i huvet. Han surra runt där hela tiden. Vi våga nästan inte gå därifrån om han skulle följa efter oss o se vart vo bodde. Men han gav upp till slut lagom tills jag höll på att frysa ihjäl av bålsten. Solen värmer ju inte så mkt vid den här tiden.

Jaha det regnade i växjö igår hörde jag och det var fint i gävle idag tydligen. Och här är det SOL SOL SOL!
Det var bara det jag ville säga så nu tackar jag för mig. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback