Nytt tema ett litet tag.

Nu har jag inte skrivit här på ett tag. Vart fullt upp med att måla och att fixa med lägenheten.
Jag kommer inte skriva så mkt vad jag har för mig nu. Tänkte föra liten dagbok över mina drömmar. Det kanske får mina hjärna att lugna sig lite eller få mig att förstå varför dte är så här och vad jag kan göra åt det.

Jag har vaknat på morgonen nu en längre tid och varit helt slut och trött i huvudet. Det har berott på att jag under natten drömt SÅ många olika drömmar som är helt snurriga. Jag blir nästan yr bara jag tänker på det.
Imorse när jag vaknade var sdet exakt likadant. Då kände jag bara att jag verkligen inte orkar det här nåt mer. Det är så himla jobbigt o vakna på morgonen och ha huvudet fullproppat med olika konstiga saker. Jag gick ut o gick direkt på morgonen för att rensa hjärnan lite. Det var hur sklönt som helst. Jag gick i skogen och hade ingen musik i öronen. Mn när jag kom hem så försvann den känsaln igen.
Jag har inte orkat gjort någonting idag. Jag har legat i sängen och bara varit ledsen för jag inte förstår varför jag drömmer så mkt och så konstigt.
Under hela våren i år har det varit exakt likadant. Det är aldrig lugn och ro på nätterna.

Igårkväll kom jag på mig själv att jag låg o tänkte på vad som skulle drömmas inatt och att jag egentligen inte ville somna för det är så jobbigt att drömma.
När jag var liten tyckte jag om att drömma. Då låg jag istället och funderade på vad jag ville drömma och att jag ville somna fort så jag kunde börja drömma.

Inatt har jag drömt o en födelsedag som jag inte ville gå på men jag gick ändå. Jag har drömt om en hamster som vi ska köpa och att mamma höll på att flyttstäda och höll på att slänga den här väskan som hamstern låg i.
Sen drömde jag om att angi var här och hon gick ut i köket och sa att hon inte kunde sova för hon hade så ont hela tiden.
Det här här bara i väääääääääldigt väldigt korta drag för allt bara snurrar runt och blandas ihop.

Om det är nån som kan lite om sånt här så är jag väldigt tacksam för hjälp. Det är så himla jobbigt.

Så nu är det ju bara o vänta o se vad som händer inatt...

Kommentarer
Postat av: Anna Bää :)

Cathrin!
Jag drömmer också jättemycket och jättekonstigt! Ibland vill man knappt tala om för någon vad man har drömt eftersom folk lär ju tro att man är dum i huvudet. Jag drömmer fota att folk dör, inatt drömde jag att jag gifte mig med robin f :D och fråga mig inte hur jag kunde göra det. jag har ju inte träffat robin på flera år :D så du är inte ensam. som sagt så drömme rjag ibland att folk nära mig dör. men det är i perrioder. och min pappa sa att drömmer man sånt så är det för att man
i en förrändring i livet. det kanske även gäller bara allmänt konstiga drömmar. och du är väl i en stor förändring i livet nu där det kanske kan kännas lite oroligt?
ta inte för stort på det du drömmer. det är ju bara drömmar. jag vet att det kan vara jobbigt när man vaknar. i veckan drömde jag tex att mamma var med i en olycka och gjord eilla sig jättemycket. dagen efter var jag på jättedåligt humör. hela dagen var förstörd. men jag har lärt mig nu att det är ju bara drömmar.
Hoppas dete blir bättre snart!
Puss! :)

2007-09-16 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback