Mormors gamla hus.

Inatt drömde jag att mormor o morfars gamla hus levde. När man gick in i det så släppte inte huset ut en. Det var jätteläskigt. Men i drömmen kom jag kom hur man skulle göra för att bli utsläppt. <jag gick runt och sa hela tiden att jag älskade det huset och att det var det bästa hus man kunde bo i. När jag gjorde så blev allt stilla och bra.
Men de var en kille som fastnade i källaren. Jag vet inte vem det var,  kände inte igen honom.

Ja det var ju ett tag sen dom flyttade från det huset nu. Snart 1 år sen.

Sen fortsatte jag drömma men det är lite mer suddigt. Det va iaf jag o pappa som åkte runt på olika ställen. Jag vet inte vad vi skulle göra elr vart vi var.

Sen var jag i nåt annat hus o skulle på dansträning. Sån pardans och alla var nybörjare. Det var ungfär som en skolklass. Fast min brors var där också. Vi skulle twist o sånt där.

jag skriver bara drömmarna i korta drag för det är för svårt att skriva så detaljerat. Dt går liksom inte.
Sen läste jag på en sida att när man vaknar ur en dröm så ska man ta det lugnt o tänka på det man drömt och inte stressa upp ur sängen. Det gjorde jag faktiskt nu. Så nu ska jag klä mig och gå ut  o gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback