Lördag.

4 personer+5 flaskor vin+en halv flaska punch+några timmars sömn = 4 slitna zombiez.
Dom gick ju aldrig hem igår! Jag kunde nog ha somnat sittandes vid bordet på slutet. Halv 4 fick jag äntligen komma i säng. Inte för att det va sååå tråkigt men när man bara sitter o dricker o pratar så tar vinet och tröttheten över efter ett tag. Och när dom pratar om sitt som inte jag har nån aning om blir man ju lite småsömnig sådär. Men jag måste säga att det är intressant att lyssna på hur folk lever sina liv. Vi hade 2 portugiser över igår och det är stoooooor skillnad på våra livssyner. Eller ja inte så enormt stor skillnad men ändå.. Men jag orkar inte reflektera över det så mycket nu faktiskt.

Vi har varit på en annan strand idag som var jättefin. Men solen lös på mig från höger sida så jag är mer solbränd på höger sida än på vänster. Det kan man särskilt se i ansiktet! Får försöka fixa till det imorn! SISTA SOLDAGEN!!!!! Jag blir nästan lite ledsen när jag tänker på det faktiskt. Och jag har ett tandläkarbesök som väntar också. Inte najs. Jag kommer få så mycket skäll, det får jag jämt. Bara o bita ihop!

En sak förstår jag inte. Jag tyckte inte alls jag hade mycket skor med mig hit. Bara det nödvändigaste liksom. Men nu när jag packar så har jag 9 par skor med mig hem. Visst har det tillkommit några men ah, jag trodde inte det vart så mycket..

Imorn ska jag få mina naglar fina. Kanske mina fingrar ser ltie finare ut också. Igår när jag satt och studerade dom så såg dom för ett ögonblick långa och smala ut. Men idag hade jag 10 prinskorvar på händerna som vanligt. Det är bara att inse att händerna är inte det vackraste på min kropp.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback