Ingen rubrik.

Ne jag visste faktiskt ingen passande rubrik idag.
Inatt har jag drömt mycket konstigt. Om övernaturliga saker och resor och biljetter. Jag blir inte ett dugg klok på det. Skulle jag skriva det skulle folk nog tro jag var sjuk elr nåt.

Till nåt annat... Jag har faktiskt kommit en bit i boken. Och det ska gudarna veta att jag läser som en idiot. Det är faktiskt lite spännande måste jag erkänna.
Och jag har tänkt lite den senaste tiden. Det är så himla mycket som handlar om kärlek hela tiden. Tänk om det bara kunde försvinna ett tag. Vad mycket bättre man skulle må. Nu menar jag inte att kärlek bara har med sig negativa sidor utan det finns väl säkert minst lika många positiva sidor. Men enligt mig är det mest negativa faktiskt. Men alla har ju olika erfarenhet och åsikt. Men varför sitter jag egentligen o tänker på sånt. Jag är ju faktiskt bara 19 år, hela livet är ju som en oläst bok. Det hade ju vart konstigt at "binda" sig nu. För det kan ju faktiskt hindra en att gå sina egna vägar. Men hittar man någon så gör man väl det oh är det så illa att man verkligen fastnar för varandra så är det ju så. Då får man ju försöka komma på en lösning. Men det är ju inget jag behöver oroa mig för. I alla fall inte nu. Det som jag oroar mig mest för är att jag inte ska hitta nåt jobb och är tvungen att flytta hem igen. Och det kära vänner vill jag inte.
Det kanske inte är frisör jag ska bli. Det kanske är därför det går emot mig hela jävla tiden. Men det hade ju varit ganska skönt att få göra klart sista året och ta gesällen. Så jag känner att jag har avsultat någonting. Annars kan det nog lätt bli så att man tar det som vana att börja på saker för att sedan lämna det oavslutat. Ja det är svårt det där. Nu har mamma o pappa hjälpt mig med även den här hyran. Och jag vill inte ah mer hjälp nu. Jag vill betala den själv! Jag vill stå på egna ben men tydligen ska man få kämpa en del för att få göra det...

Nu ska jag sätta på mig träningskläderna och gå ner till gymmet för att rensa lite tankar. SKÖNT.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback