sagaste halsen.

Sitter här som vanligt på natten när man egentligen ska sova. Men det känns inte så lockande o somna för man vet aldrig vad som väntar. Brukar inte vara nåt roligt iaf.

Idag däremot ringde en salong till mig som hade läst mitt cv på arbetsförmedlingen. Ska dit på tisdag o prata med henne. Nåt positivt i alla motgångar. Men helgen som kommer är i alla fall väldigt välkommen. Vi ska ha riktig myshelg. Godis, chips, dip, läsk, god mat, idol, flim, ljus, allt. Längtar verkligen.

Är lite småsjuk o det känns inte så kul. Halsen som håller på kaxar. Fan vad drygt det är..

Imorgon ska jag laga mat har jag lovat. Jag ska laga den maträtten som ingen tror finns men det gör den!
Blomkolshuvud som sticker in prinskorvar i så det ser ut som en igelkott med ost sås. Jättegott. Måste ringa mormor o få receptet bara. Men om det blir gott när jag gör det ärju en helt annan sak. Har ju en tendens att misslyckas med allt som har med mat och bakning att göra.
Hoppas jag hittar en man som kan göra det åt mig. Jag städar hellre än handlar och lagar mat.

Imorn är det torsdag och då är det aldrig nåt roligt på teve. Inte för jag tittar så mkt på teve faktiskt.

Ikväll så ritade vi av varandra. Vi skulle rita så som vi såg den personen, med lite skämt såklart. Fav vad snygga vi blev! Och vi går ju alltid och är sugna på nånting men vi har aldrig nåt. MEN lisa hittade russin i skåpet så vi lekte pip-russin. Jag vann! Jag är bäst på det för vi lekte det mkt på öppna förskolan.

Ne om man skulle ta o sova.. är ju faktiskt en dag imorgon också sorgligt nog. Mn jag kanske våga mig in på h&m. Jag har ju ändå 150kr rabatt. idag köpte jag ett linne/klänning för 100kr på vero moda. Ja i partille då såklart eftersom dom har bytt ut alla vero moda inne i stan mot den dyrare kopian Rut m.fl. Har inte hittat nåt där än mn iof har jag inte tittat så mkt. Med tanke på min buget så får jag inte titta så mkt för det är inte kul om jag blir kär i nåt som är dyrt o som jag inte kan få. Fast iof det är jag ju van med.... haha bra o va självkritisk.

Ne god natt gott folk! (om nu nått folk läser det här (?))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback