en ny dag.

Jag har sovit riktigt skönt men drömt en del. Mn jag börjar bli van nu.

Gick ner till polisen och anmälde min telefon och hon som tog emot anmälan gillade jag verkligen inte. Shit vad nonchalant hon var! Byt yrke till nåt där man inte behöver träffa människor.
Åkte in till stan sen för att hämta ut ett nytt sim-kort. Trodde jag. Eftersom det är pappa som står på telefonen fick jag inte hämta ut det utan det får han göra och sedan skicka det till mig. Lika med telefonen. Jag får inte hämta ut den utan det får han göra sen får jag ta den när jag kommer hem i november nån gång. Kul. Och tack än en gång. Det här behövdes verkligen nu.

För övrig ha helgen varit riktigt bra. Så himla skönt o bara gå ut o dansa av sig. Och fredan var ju inte fy skam den heller. Äntligen säger jag bara! :)

Imorn ska jag på intervju. Lite nervöst faktiskt. Hoppas hoppas hoppas hoppas det blir ett positivt svar.
Håll alla tummar ni kan hitta för mig nu!

Ja men då ska vi åka till falkenberg någång helg då :).

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback