en helt vanlig tisdag.

Idag har jag vart inervju på Sun & Hair Art. Och nej jag tänker inte tala om hur det gick för jag vet inte och tror ingenting. Jag kommer ju ihåg hur det blev sist jag trodde. Men ICKE!

Ikväll känner jag att jag har massa energi som jag vill slösa på folk. Jag vill skicka massa sms till folk så dom blir glada. Dt skulle jag bli iaf. Men nu har jag ju ingen telefon så jag kan ju inte göra det... Hoppas pappa gamla nalle kommer imorn nu då med det nya kortet. Få ju inte nya telefonen förräns jag kommer hem men det gör inget. Bara jag har nåt att ringa med.

Jag åkte till lisas och jossas jobb, som vanligt, och satt o prata lite och faxade iväg anmälan på telefonen till trygghansa. Sen fick jossa ryck och vi gick till panduro och köpte stickor och garn. Så idag har jag börja sticka en halsduk. Jag har 2 olika garn som jag stickar med men det ena garnet tog slut så jag lär köpa mer imorn om det ska bli nåt. Kanske jag ska ta nån annan färg så den blir randig. Och inte lika dyrt...
Jaja satt o sticka hela eftermiddan tills jossa o lisa kom hem och vet ni vad. Vi bytte om och gick bort till gymmet och tränade. Så himlans skönt! Världens fräschaste gym säger jag bara! Så fort jag får jobb ska jag bosätta mig där. Vi gick hem pigga och nöjda med oss själva och lagade lite mat. Nudlar till Lisa och mig och rester från igår till Jossa.
Imorn ska jag bara sitta och vänta tills posten kommer. Och träna med hjulet. SEN ner o köpa garn. Vi får se om jag orkar städa också, tveksamt men man vet aldrig.

Jag känner mig bara så glad. Tack vare er!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback