Tooooooooooooooorsdag.

Inte en tisdag. Det var ju intressant.

Var på Wella color basic 2 igår. Verkligen jättebra var det. Jag har lärt mig tänka på ett helt annat sätt när det gäller färg nu. Jag vill bara sätta igång och färga en massa. Man fick jättemkt inspiration. Så det var verkligen super bra.
Men det tråkiga var att jag på morgonen hade blivit sämre i halsen och förmodligen fått feber. Så jag vaknade 4 på morgonen och kunde inte somna om. Proppade i mig alvedon innan jag gick som en zombie iväg till spårisen. Hittade rätt till wella studion till slut.
Men det blev ju inte bättre under dagen. Knapra alvedon som inte ens hjälpte. När jag till slut kom hem på kvällen hade ju alla alvedon lämnat kroppen och bakterierna kommit ikapp. Fy fan. Jag ringde rådgivningen och åkte till axess akuten för o få penicillin. Satt o sov där i väntrummet i 2 timmar sen geggagde dom runt ed en lång tops och sen fick jag mitt penicillin. Fast bara för igårkväll och imorse och nå starka mirakel smärtpiller. Jag skulle gå ner till apoteket idag för o hämta ut resten. Och det gjorde jag. Det var ju bara den lilla detaljen att som doktor elr sköterska elr vem fan de nu är som skriver och skickar recepten verkligen skickar det också och inte glömmer bort det, som i detta fallet. Jag har samlat kraft hela dan för o gå ner till apoteket men fanns det nåt recept? inte på flera mils avstånd. Så det var ju bara för mig att traska hem igen då och försöka få tag på deras nummer vilket jag fick till slut. Så förhoppningsvis är det skickat nu men jag ska ringa ner dit och kolla för säkerhets skull så jag slipper gå som nån jävla jojjo fram och tillbaks. Känner inte riktigt att jag har ork till det just nu.
Visst är det mänskligt att glömma men inte att skicka recept!!!!!!!!!!

Så nu har jag väl fått ur mig lite agreesioner. Nu ska jag ringa ner till appo o kollat så det verkligen finns där innan jag kravlar mig mer dit igen. Ha en bra dag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback