Tisdag tisdag tisdag...

Känns som att när jag väl skriver här så blir det alltid på en tisdag. Skumt..
Ja jag har vart sjuk, dödsjuk typ känndes det som där en dag. Men jag ska lugna era hjärtan med att jag inte var det.
Jag var i Gävle som sagt och kom hem i måndagskväll igen. Förra veckan alltså. Jag vet faktiskt inte om jag skrivit det här redan men det får väl bli en liten repris då om så är fallet.
Var iaf på visning med Keune på tisdagkvällen efter jobbet. Lite onödigt faktiskt om jag får säga min mening. Visst dom var väl duktiga och så men inget nytt. Inte i klippväg. Visst dom hade fått in nya färger men vi arbetar inte ens med deras färger så det var inget intressant. Och det som störde mig mest var den där jävla luggen till den tekniska klippningen med hårda linjer. Vad var det som var hårt egentligen? Det var lite grann på sidorna där men nacken var mjuk och luggen vet jag inte om den var särskild hård. Hade vart så mkt smyggare om dom hade gjort den 10 ggr så tjock. Nu var den lite sådär mestjock så pannan lös igenom t o m. Det passar inte i en sån klippning tycker jag, men smaken är som röven. Klöven.
Jämför man med visningen vi var på ikväll med Wella/Björn Axén så var det ju mkt mer klass på den måste jag säga. Lite besviken dock över att dom inte förklarade hur dom la färgerna, vilka färger dom använde och vilken väteperoxid. Lite oplanerade ibland men lite inspiration var det allt! Inte som förra med helt vanliga ökande längder. Sånt är ju bara tråkigt. Aja nog om det..

Helgen var grym. Var på Sahara Hotnights i fredag och jag säger bara det GRÖMMA!!! Lite halvtinnitus men det var det värt. Svinbra. Dom är ju så jävla koola.
I lördgas till söndag  falkenberg. Finns inte så mkt mer o säga än att det var Helt sjukt bra :)
Back to reality nu bara, inte lika kul.. Men vi kanske får finbesök på fredag. Hoppas hoppas hoppas...

Jag har ju faktiskt inte skrivit mitt biljettproblem hem till jul. Vart lite deppig över att jag kanske inte skull kunnat åka hem men dte har löst sig nu. Vi ska ju fira i duved och resplanen ser ut på följande sätt:
Götet - Oslo (buss)
Oslo - Trondheim (flyg)
Trondheim - Duved (bil el.tåg)

Rutten hem ser ut på exakt samma sätt fast bakifrån. Nu är det bara att hitta en sjysst skidjacka till mina brallor som kostar gratis i stort sett i och med att jag int ens kommer få ut 5000 den här månaden. Känns riktigt kul... Blir inga fina klappar tyvär famlijen.

Ne nu ska jag natta mig själv eftersom ingen annan tycks göra det. Ska ju faktiskt på färgkurs heeeeeeeeeeeeela dan imorn. Kommer bli jobbigt. Om dte är vad jag tror att det är så blir 3 timmar teori (om inte mer)
 och 3 timmar praktiskt arbete på modeller. Aja återstår och se. Gäller att inte va för trött!

Ha det bra folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback