Det är fredagskväll...

... och dans i fokets park. Ja det är dit man ska gå om man vill bli stor och stark för det är vi som är byhålans tuffaste gäng. Med brylkräm och stålkam och gällivarehääääääääääääääääääääng!

Ne men fredagkväll är det och andreas åkte ut. Äntligen säger jag då. Men det trista och jättetråkiga är att jag sitter hmma själv och häckar en fredagkväll. Dom andra är ute och skakar fläsk medans jag inte får göra för ansträngande saker för jag jag ätr stark penicillin. Man brukar ju kunna dricka ndå men jag drack en halvsnaps och jävlar vad det känds i kroppen. Så det var lika bra att jag är hemma. Det är ju inget kul om jag inte får dricka och dessutom inte dansa!

Jag har färg på hela armarna typ och flottigt hår som jag ska gå in o duscha av snart.
Höll på att klippa av pekfingertoppen igår med. Lyckligtvis hann jag hejda mig. Jag känner på mig att det kommer hända nåt snart. Idag klippte jag mig mellan fingrarna pga av den jävla kunden som inte kunde sitta still i 5 minuter.

Det nya temat har inte börjat än men jag ska få hjälp att fixa om av min käraste nea för det har hon lovat :)
Jag ska bara få lite ork när jag har jobbat. Fattar inte att jag är så jävla trött på kvällarna. Hade det vart jobbdag imorn hade jag legat och snarkat flr länge sen... Kul liv man har va?
sova, vakna kl 5, somna om, vakna precis innan klockan ringer 6.10, sminka, klä sig, mata sig, spårisen, pendeln, jobbet, klippa, äta, färga, klippa, pendeln, spårisen, smink av, kläder av, sova, vakna kl 5.... osv.
Men på tisdag ska jag följa med min käraste robin till jobbet och hitta en finfin skidjacka åt mig för det har han lovat :) För på tisdag vet ni, då är jag ledig. Och det ska bli jääääävligt skönt. Jävligt skönt.

Annars, vad händer i mitt liv? Inte mkt för tillfället. Väntar tålmodigt på att mitt hår ska växa ut.

jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill
jagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvilljagvill





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback