Vanlig torsdag.

Var något trött imorse när klockan ringde...
Jaja jag cyklade iaf ner till stan till praktiken på min jättebraiga cykel där växlarna inte funkr, styret sitter löst och stödet har ramlat av. Tur att det fanns ett cykelställ där nere säger jag bara. Hade kanske vart lite pinsamt o lagt ner cykeln på backen mitt i stan liksom.
Jag färgade utväxten idag o toppade mig. Färgen blev jättebra som tur va annars hade jag nog gått under. Viktigt det där med hår ju.
Imorn är dte fredag, så jävka skönt! Jag ska det lugnt hela kvällen, kanske titta på masjävlar för sen på lördag blir det hardcore. Klippa o avfärga margit sen börja ladda till 20års festen ute i braås. Det ska bli intressant har aldrig vart där innan. Men det ligger bara 30 min härifrån ungefär. Så det går ju rätt fort att pallra sig dit.
Jag köpte en tröjja idag, igen. På gina. Jättefin men jag ska inte köpa nå mer för jag har inte pengar till det egentligen. Men nu blev det så. Man kan ju inte bara motstå när man står där o har pengar o träjja i handen. Går liksom inte.
Just ja brillorna o träningsklädcerna hämtade jag igår. Hoppas det blir varmt snart så man kanha det till vardags med.

Käkade hos mormor o morfar idag på lunchen, som alla andra torsdagar o fredagar. Och vad fick vi för mat? Soppa. Vad för soppa? Kycklingsoppa. Jag menar kyckling har jag ju aldrig fått där förr. Bara dom senaste 10 gångerna. Men det är ju gott så varför inte?

Ne nu ska jag till alex o hennes karl o äta lite försenad födelsedagsfika =)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback