Resten kvar.

Japp då va teoridelen avklarad. Var inge svår alls, men man vet ju aldrig. Bara för det blir jag säkert inte godkänd. Med min tur så är ju det ganska troligt.
Pratade med mamma nyss med. Skottlossning idag igen. Tur att det inte va innomhus där dom är som det var förut.

Jag börjar faktist få lite hemlängtan med tanke på att jag inte kommer komma hem på läääääääääääänge. Kanske inte förrän efter studenten.. Jag vill hem till min underbart mjuka och sköna favorit säng och bli ompysslad av pappa lite. Jag är så jävla less på allt som har med skolan att göra.. Elr ja nästan allt. I alla fall projektarbetet. Kom till träningarna nån gång!!!

Hm hm.. Ja vi började på en nys dans idag, från catz. "Tänk stolta kattrövar!" "klös och draaaaaaaaaaa"

blir nog bra det där..

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback