Praktik.

Ja idag har det vart praktik. Haha Kristina är så jävla klockren ju.
- Hörrö brickan
K:
- ne jag fick ingen ballong

- Men ändå.

Ja sen kom eftermiddan. Då blev det fart i stugan kan jag säga. Klippningar, färgning, slingning. Personligen tycker jag inte det är särskilt snyggt när killar gör ljusa slingor, men det är ju bara jag!
Sjukt trött när jag kom hem vid 10 i 7 typ. Håller på o gå o lägga mig nu. Ska upp imorn så jag är pigg till margit kommer. Sen kommer alex så ska vi slänga i färg på hennes utväxt med. Sen blir det party party :D
Det ska bli kul faktiskt. Även om jag inte kommer känna nån annan än lisa jossa o sandi. Och sabba då om hon är frisk. Men men, kanske jag faller för bondelivet? Vem vet...
På torsdag kommer dadi ner! Ska bli kul =) Saknar pappsen, och resten av familjen med såklart. Men mest papi för han är mest ensam. Och så kommer ju min ögonsten ner också. Missy!!
Har ju inte träffat nån av dom sen jul. Tiden går fort.

Idag är det exakt 2 månader tills vi åker! Åh vad kul det ska bli. Bara festa o sola i en hel vecka. Man får väl ta o stödsola nåra gånger nu innan så man inte kommer ner som ett genomskinligt lik. Hade ju inte vart så skoj. Brännan ska ju faktiskt hålla till balen o studenten sen :)

Åh vad jag längtar till nästnästa vecka. Då är projektarbetet över o då får jag tillbaks mitt liv. Det har jag saknat. Jag saknar o va nere på gymmet o springa av mig energin o slå ur mig ilskan. Om jag nu mot förmodan skulle ha nån ;) Eller bara gå hem o lägga sig i sängen o veta att jag inte behöver va tillbaks i skolan vid halv 4 igen. SÅ DJÄULSKT JÄVLA SKÖNT ska det bli.

Åh idag var det vårigt ute. Man blir på så mkt bättr humör när det är fint ute o solen skiner.
Fast ändå kan jag inte låta bli o känna mig lite nere. Vet inte riktigt varför. Elr jo varför vet jag kanske men ändå inte. Det är svårt det där. Känner mig lite ensam kanske när familjen är på alla håll o kanter. Pappa hemma, mamma i israel o johan i oslo. Och så jag här nere då. Men det ska bli kul på studenten för då ska alla va tillsammans =) Kanske t o m att Peter o Ulrika kommer ner. Sen vet jag ju vilka som absolut inte kommer komma. Inte sen när jag kommer hem helller o ska fira. Men det är ju så, vissa glömmer man lättare än andra... Hade ju vart kul o få ett samtal iaf. Men men, jag har det bra ändå =)

Måste leta på min lånebok med. Undrar vart den kan vara...

ha det bra ni som läser, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback