Tisdag.

Jobbade 7-12 idag. Så jävla skönt o sluta 12. Jag o angi gick o käka inne på nian iaf. Sjukt gott med currypastan o kyckling, mmmh..

Vi gick på stan lite o angi shoppde en del. Jag vill att det ska bli halva priset på mina skor inne på vagabond. Då ska jag köpa dom.
Angi hade fått presentkort på inspiration så vi gick dit. Skitfina grejjer har dom där. Jag vill ha allt. Vi åkte hem till mig o åt glass sen. Så satt vi o titta på ebay. Sjukt snygga skor hittade vi! Jag vet inte vilka jag ska beställa. Jag vill ju alla egentligen. Det är svårt det där eftersom jag är kär i alla. Men det blir nog dom röda o svarta sen efter ett tag strippskorna med leopard.

Sandra kom äntligen hem från Valbo sen iaf så vi stack dit o bada i hennes pool
eftersom det var så fint väder. Det var skönt.
Så nu är jag hemma igen o suktar efter skorna o ska
ner o käka korv stroganoff. Inte det godaste men man tar vad man får. Jag kan
ju inte laga mat så jag får väl inte klaga.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback