Stora flickor gråter inte.

Ne så det är bara att bita ihop!

Var ner på stan igår hela dan typ. Fock iaf en den fixat och en del oplanerade köp gjorda. Jag fixa min delegation igår så nu är det bara att sätta igång. Ska jobba delad tur på lördag. Får se om jag orkar klippa sandras ante på rasten.  Sen blir det jobb söndag-tisdag och fredag-söndag. Blir lite OB iaf då. Jag fick mitt schema idag med. Vikariatet börjar ju inte förrän 16 juli men dte är sånt skönt schema. Jag jobbar bara 52% så jag hoppas det blir fint väder så man kan åka o bada o så efter. Jag slutar ju 12 oftast. Det är ju bra att det är nere i stan.
Ja igår när vi va på stan skulle vi gå o kolla på tatueringar. Men då hade dom lunch stängt halv 3 på eftermiddan. Aja men vi gick till det andra stället. Men där var det stängt hela denna veckan pga av ombyggning elr vad det nu var. Så vi gick idag istället det första stället, Pewe tattoo. Vi satt där ett tag o tittade. Jag ska gå tillbaks i augusti o snacka med han Peter så ska vi rita upp nåt tillsammans. Den ska börja på foten och fortsätta upp på smalbenet i alla fall.

Midsommar imorn med. Blir ingen fest för mig. Börjar 7 på
lördag. Blir nog bara grillning med pappa. Alla åker ändå bort
så då kan jag lika gärna vara hemma. Gillar ändå
inte midsommar särskilt mkt.
Får se om jag får med mig någon till sthlm på onsdag elr torsdag med.
Annars får jag åka själv, men dte gör inte så mkt. Gå runt o kolla lite bara.
En sak som jag ska göra, är väl därför jag åker dit, är att köpa hår. Det är snart
1 år sen jag köpte det jag har nu. Börjar bli ganska slitet.

Undrar om jag ska ta o fixa mitt playstation. Grym på Tony Hawk är jag. Måste bara träna upp mig lite nu. Har inte spelat på det på flera år. Bara för en sladd saknades men nu sa Johan att det inte gjorde det så jag får väl testa!


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback