schlutt

Ja nu var det ett tag sen jag skrev. Sist jag skrev, långt, försvann ju hela skiten. Blev lite less på det måste jag säga.

Ja u är dte slut iaf. Skoltiden är över, kanske för alltid vem vet. Känns gabska sorgligt. Saknar alla mina godingar skitmycket redan. Hur ska det bli sen dådå? Jag får iaf ha reunion med jossa o lisa i götet sen. Sen får jag väl se om man hinner träffa några kända ansikten i växjö i sommar. Måste ju hämta mina saker. Har nästan alla mina skor där! Lite panik...

Och sen är ju du borta. Ensamt.. Men vad ska jag göra?

Har gått klart min introduktion nu iaf. Va uppe hos pfv o tog kort igår med. Kul att man ska gå med det hela sommarn. Får åka in till vårdcentralen på stortorget imorn o fixa delegationen. Att dom inte tänkte på det tidigare så jag kunde gjort det igår. Jag menar om jag kommer få jobba på midsommar måste jag ju ha delegation? Aja hoppas det löser sig imorn iaf..
Dom jag kommer jobba med är jättesnälla. lite småsjuka men det är ju bara positivt.
Igår när klockan ringde 05.45 höll jag på att börja gråta. Jag var så jävla trött. Man vänjer sig aldrig. Det gjorde jag inte förra sommarn. Men det konstiga är att jag blir hungrig samma tid varje dag om jag går upp innan 9. Det spelar ingen roll om jag äter en knäckemacka elr en middag till frukost så är jag ändå hungrig vid 10 halv 11. Konstigt tycker jag..

Och nu har mamma åkt tillbaks. Känns så sköntnär hon är hemma. Det var inte alls kul att hon åkte tillbaks. Speciellt inte nu när det är så oroligt där nere. Krig nästan ju...

Fan vad trött jag är.. helt sjukt.. Jag vill sova men jag borde inte det för då blir jag seg resten av kvällen. Skulle ju va kul o orka göra nåt när jag är ledig imorn. Måste iaf duscha så jag tar väl o gör det nu.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback