Ny morgon, ny dag.

Upp o hoppa igen. Gud vilken skillnad det är att gå upp 05.30 och 07.30. Nu när jag klev upp kände jag ju mig nästan utvilad... 8-16 dag idag. Hoppas dagen går fort och dom inte är jobbiga bara för jag är ny nu på morgonen.

Ikväll sen ska jag klippa sandras ante. Det är bäst
man skriver sandras för det är ju så jävla många ante nu för tiden.

Imorgon är det ganska skönt. 7-12 och lika på tisdag. Då hinner man ju göra lite på dagen sen. Måste ringa till maggan med om jag ska klippa henne på onsdag..
På torsdag drar iaf jag o nea till sthlm. Äntligen nytt hår! Det har blivit så himla slitet mitt gamla löshår så jag vill knappt sätta i det. Men nu ska det bli nytt o fräscht igen. Undrar om jag ska köpa 2 paket när jag ändå är där. Jag ska ju inte shoppa så mkt annat.

Igår så bokade jag biljetten till Växjö den 19 juli! Fast det
är ju egentligen till Karlshamn jag ska. Men jag ska
låna helenes bil och köra ner. Det går ju inga tåg dit och inget
flyg heller för den delen. Det ska bli riktigt roligt. Östersjöfestivalen. Får se om dte är något att ha!
Ja och nu håller vi på att taggar till hedesunda.
Arvingarna!
Haha... Angi har iaf lovat att jag ska få låna
skivor med så jag kan lära mig låtarna. Det blir bra skit.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback