Tisdag.

Har suttit o tänkt på en sak nu på morgonen. Jag har förträngt ganska länge nu men helt plötsligt bara pluppade det upp. Det ligger o gnager i bakhuvet hela tiden. Man ska inte gå förbi problemen egentligen. Man ska ta tag i det på en gång. Det var ju väldigt längesen. Kanske att jag var 5 år eller nåt.
Usch.. hur kan man ens tänka tanken? Varför gör man nåt sånt?
Ja nu kommer jag aldrig få svar på det.


Nu ska man se på ljusare håll. Jag gjorde slingor igår och fy fan vad ont det gjorde. Det var asjobbigt att dra ut dte på sig själv. Men det vart bra iaf. Och på fredag ska jag till karlshamn. Fan vad kul det ska bli! Och på torsdag blir också jättebra!

Idag ska jag ta tag i mitt liv på riktigt och städa här på övervåningen. Sen om jag hinner
innan jobbet ska jag åka till afro affären och köpa lim. Annars får jag ta det imorn. Är ju ledig imorn!
Jag och igår så fick vi äntligen värdehandlingen för telefonen. Så vi stack ner
till the phone house o pejjade 1200:- i självrisk så jag fick en ny telefon. Jag tog den svarta
den här gången. Jag har börjat på det stora jobbet att föra över musiken. Tar en jävla tid.

Inget finväder idag. Kanske lika bra så jag kommer igång med städningen.
Igår var dte så himla skönt. Efter telefonfixandet tog jag ove ner till sandra o badade o solade. Lite färg måste man fått iaf.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback