Nytt hopp.

Ja idag har jag vart nere hos alex o slingat bort utväxten. Känns skönt. Har itne träffat henne på länge nu. Man får alltid höra lite skvaller ;)

Så lite nytt om götet nu då. Jag har ju jobb där men jag vill såklart inte varför. Alla som vet vad Panache är förstår nog varför jag inte vill va där. Men nu har jag iaf snackat med Dan som är försäljare i götet o han känner till jättemånga bra salonger där dom behöver folk. Så jag ska åka ner den 3 aug till götet o då ska han o jag åka runt till dom här salongerna och han ska hjälpa mig att hitta nåt annat. Det känns ganska lovande faktiskt så nu är jag på g igen.

Regn åter regn. Håret hade inte kommit idag heller. Jag hoppas verkligen det kommer imorn
så alex kan hjälpa mig att klippa ihop det!
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback