Natt.

Undrar om någon ser när clownen inte ler?

En ganska tråkig tisdag. Jobbade på förmiddan sen sov jsg typ resten av hela dagen.

Jag pratade med mamma igår. Hon får stanna kvar. Det känns ju skönt
fast ändå inte.
Men vi kom iaf på tillsammans vad vi tror är för fel på mig om kan uttrycka sig så. Det är livet. Man blir förvirrad,
känner sig inte hemma någon stans och allt är bara så konstigt. Livet är konstigt.
Grått o tråkigt. Ibland är det värdelöst, ibland är det värdefullt. Ibland är gränsen mellan
dom två alldeles hårfin. Det kan vara svårt skilja på. Man måste lära sig att uppskatta de små sakerna i livet. men ju det är inte så lätt alla gånger. Det går inte alltid.
När allt ligger på botten måste man hitta små saker som får en att le.
Det här får mig att le
.

Den får mig att tänka tillbaks på när man var liten och bekymmerslös. Det får mig att tänka på
alla gånger man verkligen skrattat tillsammans med sina vänner sådär så man bara ryser. Den får mig att
tänka på när vi sitter tillsammans alla i familjen och äter middag och pratar om allt som kan tänkas.

Du är så glad när du är hos mig.
Du fångar mig med varje lek.
Och vad som helst kan alltid hända.
Du ler så varmt åt mina tankar.
Som den där dan när jag sa Hej.
Vi följs åt i evigheten.
I en evig glittervind.

Det finns alltid någon som bryr sig. Som gråter bara för att du gråter.
När man tillslut upptäcker det blir man varm ända från lilltån.

image16
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback