Det är bara en dåres spel.

Karlshamn förra helgen var underbart. Göteborg nästan helg kommer med bli underbart. Jag känner på mig att veckan som kommer är en bra vecka. Imorgon har jag saker att göra hela dagen. Det känns skönt. Jobbar till 13 sen hem o städa undan lite sen till tatueran med pickis o snacka lite sen hem o fortsätta städa o dagen avslutas med bio med mina vänner. Så ska jag beställa tandblekning till mamma med. Det får jag inte glömma.

På tisdag blir det ännu bättre. Då blir det fortsatt städning sen ska jag duscha o tvätta håret.
Det blir nog ingen tid till att åka ner på stan, föresten har jag inte råd med det för jag måste spara
mina pengar. Vet ju inte hur mkr tatueringen kommer kosta. Det är det jag formidligen kommer
får veta imorn.
Sen vid 10 tiden på kvällen far jag o pappa iväg för att hämta upp mamma på arlanda!
Ja ni hörde rätt, mamma!
9 dar ska hon stanna, underbart ju. Och hör o häpna men johan kanske också kommer på tisdag eller onsdag. Det är
väl kanske inte så troligt men kanske i alla fall!

Sen på onsdag ska jag vara med mamma o pappa och kanske johan då hela dagen! Onsdag kommer bli världens bästa dag känner jag.
image17
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback